24 Ağustos 2015 Pazartesi

DIŞ TİCARET UZMANLIK EĞİTİMİ

Balıkesir Ticaret Odası Eğitim Duyurusu :
DIŞ TİCARET UZMANLIK EĞİTİMİ

Odamızda üyelerimize yönelik Dış Ticaret Uzmanlık Eğitim Programı gerçekleştirilecektir. Eğitim Programı ile ilgili detaylı bilgiye Odamızın 444 9 286 numaralı telefonundan ulaşılabilmektedir. Kontenjanımız ile sınırlı ve Katilim ücretsiz olan eğitimimize (En az Önlisans mezunu olmak gerekmektedir) son başvuru tarihi 4 Eylül 2015 Cuma günüdür.
Haftalık Ders Programı için tıklayınız
Başvuru için ekteki formu doldurup disticaret@bato.org.tr mail adresine gönderebilir ya da 0266 2446781’e fakslayabilirsiniz. Odamıza gelip şahsen başvuru yapabilirsiniz.
Başvuru formu için tıklayınız

Eğitim Kadrosu:

Yrd.Doç.Dr. H. İbrahim ÖZMEN
Yrd.Doç.Dr. Fatma ÖZMEN
Yrd.Doç.Dr. Suat KARA
Öğr.Gör.Dr. İbrahim Murat BİCİL

Eğitim Konuları:
DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ
DIŞ TİCARETTE MUHASEBE İŞLEMLERİ
DIŞ TİCARET MEVZUATI, KAMBİYO İŞLEMLERİ, FİKRİ SINAİ HAKLAR VE TAHKİM
DIŞ TİCARET FİNANSMANI VE BANKA İŞLEMLERİ
PARA POLİTİKALARI VE TİCARET ANLAŞMALARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ekle