3 Aralık 2015 Perşembe

İhracat Uzmanı arıyoruz

İhracat Uzmanı -  Ortak Akıl Eğitim& Yönetim Danışmanlık Ltd. Şti

Genel nitelikler:

Danışmanlığını yaptığımız İstanbul İkitelli Organize Sanayi Bölgesinde Üretim Sektöründe faaliyet gösteren firmamız için İhracat Uzmanı alınacaktır

Üniversitelerin İşletme, İktisat, Dış Ticaret Bölümlerinin herhangi birinden mezun olmak.
En az 4 yıl ihracat satış konusunda tecrübeli,
İthalat - İhracat operasyonel sürecinin takibi, organizasyonu ve yönlendirilmesini yapabilecek
 Uluslararası ticaret dokümantasyonlarının isim ve içeriklerine hakim.
Tercihen üretim,  ihracatı konusunda tecrübeli,
Çok iyi derecede İngilizce bilen,
Aktif olarak araç kullanabilen,
Ms Office uygulamalarına hakim,
Yurt dışı yazışma tekniklerine hakim
Diksiyonu düzgün, yazılı ve sözlü iletişimi, temsil yeteneği güçlü,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
Bay İhracat Uzmanı alınacaktır.

İş tanımı:
Satışı destekleyici her türlü müşteri ilişkileri ve süreçlerin yürütülmesi,
Müşteri yazışma ve görüşmelerini yaparak teklif hazırlamak,
Sipariş aşamasından ürünün teslim aşamasına kadar tüm süreçlerinin takibi, ilgili tüm birimler ile koordinasyonun ve bilgi akışının sağlanması,
Gümrükçü ve nakliyeci arasındaki istenilen evrakların hazırlayarak ihracat dosyalarını takip etmek,
Pazar araştırması yapmak, yeni pazarlar yaratmak.

İhracat Uzmanı -  Ortak Akıl Eğitim& Yönetim Danışmanlık Ltd. Şti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ekle